tisdag 26 oktober 2010

Lite minnen

Ledig idag. I eftermiddag ska jag träffa Erica, Zara och Elin. Lutar åt att det blir lite bowling=D Innan dess ska jag ska tag i min garderob. Har så mycket "kanske nån dag" kläder. Det slutar ju bara med att dom blir liggandes alla fall...


Idag ska jag och Daniel även boka hotell tills vi ska till Sthlm. Ska bli kul=D Vi ska på Bullet For My Valentine med Sara, Björn och Maria:) Blir att boka två nätter, ska passa på att shoppa lite julklappar oxå så man slipper vara ute sista dagarna! Skönt att komma bort lite ibland.


På tal om att komma bort lite ibland..

...Elin hade skrivit i sin blogg elinhittarhem.blogspot.com om sin Australien depression. Jag tänker oxå på det lite allt för ofta trots att det är två år sen vi kom hem! Låter lite tragiskt haha men det är så det är. Gjorde så mycket roligt! Nu ska vi planera för en ny resa till sommaren=D jag Elin, Daniel och kanske Samuel. Någon stanns i Europa bär det av! Det enda som oroar mig är pengar... men börjar man spara nu så ska de nog gå fint:) Blir nog bara borta runt tre veckor denna gång så det behöver nog inte bli så dyrt! Hoppas hoppas vi kommer iväg.

Lite Australien minnen kommer här:)






















3 kommentarer:

  1. Ohh vad underbara kort, så söta ni är du och Daniel =D.

    Jag rensar också undan här och städar idag, får passa på då vi är lediga =D

    Ja kan nog bli lite fin outfit =D
    kramar

    SvaraRadera
  2. Men ojdå, tack för alla rader minsann, det värmer =D. Kul att du gillade min oj vad ni tittar, funderar ni på något kommentar idag, haha.

    Kul att du gilalr mig i lugg, jag börjar vänja mig också, den e för lång nu för att ha helt framåt, men ska ju snart till frillos =D. Tror säker att "vanliga" Björn Axen är bra, det gör säkert inte håret strävt, det är la den effekten som sensetive salp har skulle jag tro.

    Tack för raderna om mina kort, det värmer

    Ha en bra dag på jobbet utan mig imorrn =D
    kramar

    SvaraRadera
  3. Ja, men precis, hehe

    Tack för alla rara ord'
    kramar

    SvaraRadera