lördag 13 november 2010



Helg igen! Härligt=)


Igår fyllde jag och Daniel tre år. Blev middag på Kinan. Alltid god mat där. Slutar alltid med att jag tar fyra små rätter. Då får man ju lite av varje.


Funderar på om jag ska prova fritera själv. Fick en fritös av Maggis och Staffan av den anledningen att den aldrig blev använd hemma hos dom. Det har den ju inte direkt blivit hos oss heller. Men jag ska ta tag i det där. Prova friterade bananer kanske mumms=P


Blev även bjuden på frukost av grannarna bredvid igår då ingen av oss jobbade eller var på dagis. Hur gulligt är inte de:)


Inte nog med det vi fick även pannkakor kvällen innan. Trevligt folk här på Gimlestigen!




Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe:)


4 kommentarer:

  1. Ohh myspys har ni minsann =D
    Fin bild och gott med Kina
    kramar

    SvaraRadera
  2. Grattis till er 3 årsdag =D. Härligt, så mysigt att fira då när det är ngt extra =D.

    Ah, var de dyra stövlarna, köpta i år?

    ja, visst är det lite läcker färg på naglarna, mycket färg men ändå lite lättsammare än knallrött och knallkorall =d, som jag brukar kunna ha annars.

    Hoppas att allt är bra, är du ledig i morrn eller jobabr du?
    kramar

    SvaraRadera
  3. Nääee det var väl egentligen inte så farligt, men vill ha något sådant =D

    Näeee har inte hört något, går det bra med den nya tjejen?
    kramar

    SvaraRadera
  4. Ja så känner jag med, jag är inte trött och ringer dem bör man ju sova. Men de brukar faktiskt inte ringa så ofta på morgonen =D.

    ja, ibland är det skönt med lättsamma filmer. Vi ikade på Beck, men Bq somande nu i soffan så han ville gå sussa, spelar därför in nu och kikar resten imorrn. Jag vill inte se klart själv, utan vill ju se klart resten med honom =D

    Kramar

    SvaraRadera