torsdag 24 mars 2011

Fredag i morrn! härligt=) stormtrivs på nya jobbet men hjärnan behöver nog vila! Kände mig helsnurrig idag haha. Gick upp tidigt idag för att åka till gymet, var riktigt skönt att träna direkt efter frukosten blir garanterat fler gånger. Erica fick med mig till gymet i tisdags för hon ville prova på. Det var bra det för jag insåg då hur mycket jag har saknat det. Har inte tränat på typ tre veckor för att jag har haft nått i kroppen men nu är jag förhoppningsvis på g igen! I helgen väntar utgång med många fina vänner, ser verkligen fram mot det!

2 kommentarer:

  1. Hur länge ska du läras upp då? har du fått veta ngt mer om när och så du får jobba?. Tycker det är superkul att du fått jobb där och att du trivs.

    Jag jobbar imorrn, men går kvart i tolv, så kommer du innan dess är jag ju där då =D
    Kramar

    SvaraRadera
  2. tackar så mycket, ingen fara =D: Var du på jobbet i fredags? Ja skönt att Bellis är pigg igen Kramar

    SvaraRadera