torsdag 16 september 2010

Seans

I tisdags var jag iväg på seans! Emilie hade dragit ihop ett gäng. Mycket spännande. Vi var tio st som var och en fick möta någon på andra sidan.

Det mediet sa om mig stämde in riktigt bra! och jag är otroligt tacksam för mötet jag fick med min släkting=)

Ska boka in henne senare i höst igen. Då blir det med min mamma och syster. kanske en vända till med vänner. Så otroligt intressant.

Jag kan verkligen förstå dom som inte tror på det eller helt enkelt inte har intresse, men jag har aldrig tvekat på att "andra sidan" är en del av oss.

3 kommentarer:

  1. Har bytt lösenord, får ge dig det, skicka din mail på mobilen. Så mailar jag
    kramar

    SvaraRadera
  2. Heeeej, näee har liten svacka just nu. Men visar det inte så på jobbet.

    Hoppas att du får sussa sött snart, jag ska gå sussilussa nu
    kramar, tack för raderna

    SvaraRadera
  3. Väldigt dyrt bara, huasligen 665:- betalade jag för det där kittet =D

    kramar

    SvaraRadera