söndag 5 september 2010

Snurrig



Idag när jag inte hade nått speciellt för mig var jag ute och googla lite. Kikade på allt möjligt inom fotovärden. Till en början blev jag bara jätteinspererad och hittade ett gäng kurser jag skulle kunna tänkas hoppa på. Men sen blev jag nästan lite deppig. Det är så sjukt mycket som jag inte har en aning om vad det är.


Men det är ju det som är lite av det roliga att det finns så mycket att lära. Hur mycket som helst!


Men känner att jag skulle behöva gå en lite kurser för att komma vidare snart. Spara lite pengar till de kanske:)




Hösten är här! Gillar skarpt.

1 kommentar:

  1. Men det där känner jag igen mig i, när man ibland kikar bloggar så skriver de inställningar de gjort så fattar man nada. Men vi ska ju gå kurs snart =D

    kramar

    SvaraRadera