söndag 28 augusti 2011


Fick besök av Elin&Nessica


17 kommentarer:

  1. jamen perfekt, jag ska ringa och kolla så de har öppet till 22 sedan bokar bord =D. Vi har gps också, du får välja om vi tar eran eller våran bil =D, det går bra vilket du vill =D

    jag tycker också vi passar på att äta =D

    Härliga livfulla fina bilder =D
    kramar

    SvaraRadera
  2. haha missade det jag tänkt skriva om gps, haha. Vi har GPS, så vi kan följa den så kommer rätt =D.. Sofie följer inte med, hon hade ej råd just nu. Det är ju lite dyrt att äta där minsann =D
    kramar

    SvaraRadera
  3. Men gpsen går att ha i din bil, sålälnge du har cigarettuttag, man kopplar den där i =D

    Kramar. ja det var synd, men det blir fler ggr, dessutom om vi ska fota är det ju samtidigt kanske bättre då, för hon kanske inte hade tyckt det var lika kul som vi

    Ringde dem idag, vi behövde inte boka, det var sista kvällen de hade öppet till 22, för annars hade vi fått åkt typ 15 på dagen, för då stänger de kl 18 annars.

    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Jajjamän synes ikväll
    kramar

    SvaraRadera
  5. Hej, tackar vännen, ja jättegoooood mat var det och än lika trevligt sällskap =D

    kramar

    SvaraRadera
  6. Hej gumman, ska ha det i åtanke, får jag ngn med mig kan jag tänka mig papparazza, men får jag ej det blir jag för blyg, fniss. Funderar på om jag kan låna ditt 18-105 obj i så fall, men såklart bara om du vill, för jag har ju inget sådant längre utan bara porträtt och macro och långzoom, och ska jag använda ngn av dem måste jag lägga ner mera tid och då måste alla objekt stå stilla haha. Långzoomet är ju inte praktiskt då måste jag stå så långt bort =D.

    Det är bättre ed mig
    kramar

    SvaraRadera
  7. Det är lättare att få finare bilder om man tar ett sådant objektiv, nu säger jag emot mig själv, haha. Men man kan inte kräva en sådan gång att man ska få fina bilder då man bara fotar manuellt, då tror jag att jag skulle bli för nervös. För med porträttobj blir det ju bäst bilder manuellt =D

    kramar

    SvaraRadera
  8. Tar gärna en fika i veckan, ser jag fram emot. Kan ta den på onsdag kanske?? På kvällningen du vet the rose har ju öppet längre, kanske kan ses 1 17?
    kramar

    SvaraRadera
  9. Kan ej på torsdag, men kan på fredag, kanske kunde ta det på eftermiddagen ngn gång, kan ej säga tid nu då jag ev ska jobba.

    Hur jobbar du?
    kramar

    SvaraRadera
  10. Vi kan ta en fika vid 17.15 på fredag, för fram till halv 7 typ är ju lugnt sedan lär man nog hem och fredagsmysa, men ses gärana
    kramar

    SvaraRadera
  11. Vi tar en timma tidigare då, runt 16???, så hinner man ses lite längre, känns nog lite stressat annars, men du kan hämta mig 16:15

    perfa, superkul
    kramar

    SvaraRadera
  12. Tack själv, vart det bra hos dig?, tror jag sannerligen det vart

    tack själv kram

    SvaraRadera
  13. Jajjamän, samt göttit du gjort =D. Hoppas allt är bra md er =D, tack för senaste btw

    kraaaaamar

    SvaraRadera
  14. jajjamn, åker till småland på torsdg, men tisdag kanske?

    Du måste ju böja blogga ju, här är det ju sommar än haha

    SvaraRadera