onsdag 17 augusti 2011

Roadtrip till KARLSTAD en underbar stad.





















7 kommentarer:

  1. Var är alla hopp-korten??? :D

    Puss från zaris

    SvaraRadera
  2. Fina! <3 /Puss! EN

    SvaraRadera
  3. Ohh vad mysigt =D. Ja, det måste vi se till att ordna in =D. Jobbar du mycket, eller hur kan du?

    kramar

    SvaraRadera
  4. Nästa vecka jobbar jag mån, tis, onsd, så tors, el fredag då =D, då kan jag.

    Sofie ville ta en fika också den veckan, ska vi gå alla tre, el ska vi ta du & jag bara,??

    kramar

    SvaraRadera
  5. Men ska vi ta onsdagen då, är ju jag sedan ledig torsd, fredag då har man inte samma tidspress heller. Ska vi ta oss till Måns Ols i Sala? och äta?? Så kan vi fota den fina omgivninge där sedan??

    kramar

    SvaraRadera
  6. http://www.mansols.nu/mansols/Valkommen.html de har öppet till 22, men vi kan fika här med om du vill, samt om Sofie ska med kanske det blir bäst så =D
    kramar

    SvaraRadera
  7. Ja det är superdupervackert där. Men det är nog sista dagen de stänger vid 22, sedan stänger de kl 18. Men jag slutar ju typ 14 senast, så vi skulle ju kunna åka vid 17 tiden kanske, så har man lite tid på sig =D

    Vore jätteskoj att åka dit, samt att det är så gött där. Ska vi fika eller äta mat?? Frågat Sofie om hon vill med =D, annars åker vi då =D

    kramar,

    SvaraRadera