måndag 16 januari 2012

Ledig dag

Då jag blev ledig från jobbet idag ska jag till syrran och plugga. Vi har nu börjat med vår hemsida som ingår i skolarbetet. Ganska roligt faktist! Ändå kom vi in på helt fel spår ibland och började prata om nått helt annat typiskt oss, men det är de som gör de så roligt att plugga med henne. Mycket skratt blir det oxå ju tröttare man blir. Ja det skulle säkert gå ännu snabbare om vi hoppade allt flamms men hur roligt skulle de vara. Nä det ska vara roligt att plugga annars får det vara!

Igår hann jag även träffa världens bästa Leon innan de var dax för nattning. Jag har nu gått från att heta "Bagge" till "Badde"

4 kommentarer:

  1. Hej badde =D, hehe hoppas att allt är bra, hoppas att det går bra med pluggandet

    kramar

    SvaraRadera
  2. Tack fina du, ja det vore allt något, men ibland är det så. Hur går det för er?
    kramar

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för mailet och alla rader i min blogg
    kramar

    SvaraRadera
  4. Tack goaste du, hoppas att allt är bra med =D
    Kramar

    SvaraRadera