söndag 22 augusti 2010

Desperate Housewives






Finns många sätt att roa sig på. Man kan bland annat gosa upp sig i soffan och titta på Desperate Housewives i 12 timmar med underbara vänner.

Startade efter att jag och Elin hade ätit frukost efter kl tio när Erica kom. Sen kom Zara efter hon slutat jobba.

Tror klockan var fyra när vi insåg att sömnen kommit ikapp oss mitt i svartsjukedraman och mordgåtor.

Godis, pizza, vänner,snack, och timmar av massa galna intriger på Wisteria Lane. Som en enda stor fet lördagsgodis påse. Ibland får man unna sig lite extra.



2 kommentarer:

  1. Ohh avis jag är, där hade jag velat setat med hehe, förstår hur najs ni hade det =D. Härliga bilder och massa gottigott

    kramar

    SvaraRadera
  2. Hehe Fan vad roligt.
    Jag älskar desperate houswives.
    / märta

    www.maerta.blogg.se

    SvaraRadera