tisdag 17 augusti 2010

Enduro SM

Förra helgen blev det Enduro SM i Enköping. Daniel försökte så gått det gick att förklara hur tävlingen var upplagd för mig som aldrig förr varit på ett SM. Vi hade underskattat vädergudarna genom att dra på oss för mycket kläder. Detta land. Finns ingen logik alls hur väder och vind kommer och går. Men vi var tacksamma för värmen.
Kameran var med och var lika laddad som jag. Men blev missnöjd med mina tappra försök. Aja, så är det. Övning ger färdighet. Det måste man ju tro på för att vilja fortsätta:)










3 kommentarer:

  1. Jättefina foton ju, du snackar ju rappakalja som säger att de inte vart bra =D

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hellu, näee har inte heller jobbat. Har ringt barnomsorgen idag, få in en fot där med =D. Ja haha det är min mamma, men jag tycker inte vi är så lika så. Men man ser ju olika, fniss.

    tack snälla för raderna om mina kort =D. Mia och jag tänkte gå på öppet hus dagen som är där i Hedemora, ska ni?
    kramar

    SvaraRadera
  3. Kollade på hemsidan när träningen börjar, den drar igång v.36.

    11.9 är det Sport & Hälsomässa där man får prova på pass, det vore kul. Så mailade min kompis mig, så ska kolla upp det där lite mera =D
    kramar

    SvaraRadera