måndag 16 augusti 2010

Har just tittat på True Blood. Vilken serie. Sjukt bra i mina ögon. Bortom allt som anses vara normalt. Det som gör att jag fortfarande orkar följa den tror jag är att jag lyckas tänka va faaan!? i varje avsnitt. Då måste dom ju ha lyckats på någe sätt alla fall=)




Borde gå och lägga mig i fall att jag måste upp och jobba i morrn. Men älskar att sitta uppe sent. Idag var min första lediga dag på länge. Självklart känner jag att jag borde jobba men var rikigt gött att vara ledig!
Emelie kom och knackade på dörren vid halv tio redo för promenad. En och en halv timme gick vi=D Sen hem och gjorde varma mackor och te.
Om ca två veckor tänker jag sätta igång med träning igen. Jag är laddad till max! och mänsklig tyvärr....Ska försöka hålla i träningen längre än förra gången.


På kvällen blev det Lillsjön. Det gäller att ta vara på dom sista varma dagarna. Blev bad, grillning, en brasa som jag och Angelica insisterade på att slänga ihop. Självklart tände vi på den lagom till de var dax att äta. Röken som inte verkade ha något annat syfte här i livet än att sprida sig över våran mat och i våra ögon var ju inte fullt lika mysig som brasan var menad till att vara. Där fick vi vad vi tålde Maggis och Angelica för att vi försökte skapa lite "mys" killarna var skadeglada över vårt misslyckande;) Leon var mest bara så underbar som bara han kan vara.












1 kommentar:

  1. Nu har du kommit igång att blogga märker jag, vad roligt. Så du jobbar än, skönt att du fått lite ledigt i alla fall.

    Låter som en helmysig kväll vid Lillsjön, ja nu börjar ju våran träning snart, ser jag fram emot =D


    Kramar

    SvaraRadera