torsdag 5 maj 2011

Eftermiddagen/kvällen Har jag tillbringat med Emilie och Sara, två underbart härliga människor. Kommer sakna Sara då hon nu lämnar oss ett tag för norrland. Hoppas hon kommer hem och hälsar på snart. Allt kan lixom bli roligt även fast det är jättehemskt. Vi alla tre lider av "tillfälligt" håravfall. Vad ytligt kan tänkas men de är hemskt! på riktigt. Vi kom även in på kvinnoskägg och hängpattar. Ett gott skratt förlänger livet. Det bästa som finns är att skratta åt saker som egentligen är jobbiga. Livet blir ju så mycket roligare då.

På tal om mitt håravfall, jag har alltid haft jättemycket hår. Inte längre. Sks försöka sluta torka håret med hårtok och platta håret så mycket. Måste inskaffa mig lite olika hårband istället för mitt hår är inte de snyggaste när det är helt ofixat. Kanske även ett besök till hälsokost. Grin.

Nu ska jag sova. Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar