tisdag 31 maj 2011

Helgen bjöd på cruising och massa annat skoj!




12 kommentarer:

  1. Ohh härligt, synd att det var lite kasst väder vissa dagar bara. Men vi kikade också lite på karnevalen =D.

    var det Baghera du skrev om på facebook, mailade och ringde och de behövde ej =(

    Tack för alla rader
    kramar

    SvaraRadera
  2. Vad fina bilder! Jag vill bilder ha från cruisingen! kan du maila mig? Puss! /E

    SvaraRadera
  3. tack för alla rader, =D, det värmer att höra. Ja, det var synd att deinte behövde, men det är ju så då, de hade la redan hunnit tillsätta någon på de där två dagarna, tack för tipset i alla fall. Jag börjar sommarjobba vid oss där nere v.a 26, så då kan du la komma ner ngn fikarast =D. Skulle hälsa till dig från Carin =D

    Ja vi måste ses snart, ska vi ta en fika på det där fina fiket i hedemora så kan vi fota ngt där sedan =D??, kan du ngn dag nästa vecka??

    kramar

    SvaraRadera
  4. vet inte alls hur länge de har öppet, kan kika. Kanske hinner på torsdag =D..

    tack vännen, ja det vore kul om du kikade ner =D

    kramar

    SvaraRadera
  5. Träffade på Holtbusk på stan idag och hon ville också fika, så jag föreslog en fika vi tre ihop =D, det vore ju great. Så kan ta det nästa vecka någon dag, onsdag kan du då??

    kramar

    SvaraRadera
  6. jag hade tänkt avvakta för att se hur jag mådde imorrn och då höra av mig till dig, men vi kan ju skjuta på det tills nästa vecka =D

    Vi kan ju gå fota efter fikan eller så =D. Det gör nog inte henne ngt om vi åker och fotar sedan =D

    kramar

    tack för omtanken

    SvaraRadera
  7. Näee det är nog ej för sent, ska kolla hur länge de har öppet på fiket där i Hedemora, har ju iofs ej hört med Sofie om hon vill åka dit, men det gör hon nog =D

    De hade öppet till 21:00 det fiket på onsdag =D. Så det går ju, kan man ju typ äta mat =D

    Kram

    SvaraRadera
  8. Eller nu kollade jag på fel café ska kolla upp vilka öppettider de har =D

    SvaraRadera
  9. Ha en supertrevlig midsommar, förresten, det fiket har visst stängt i hedemora så får fika här =D i stan

    kramar

    SvaraRadera
  10. tackar tackar ?D. Vilken dag passar dig?
    kramar

    SvaraRadera
  11. Tack själv var jättetrevligt, jag har inte haft någon huvudvärk idag, så det var sköööönt. Men började ta allergitabletter idag igen, så det var nog allt den som spökade lite, allergin alltså =D

    Hoppas att du haft en bra dag i värmen, nu ska jag svida om och sedan hem till vänner och grilla =D
    kramar

    SvaraRadera
  12. Tack själv för fikan, jag mår bättre nu med huvve då jag äter allergitabletterna igen, så antingen är det allergi för ngt inne på lasarettet el gräset ute =D

    kramar

    SvaraRadera