söndag 15 maj 2011

Eric Saade gjorde ett bra jobb igår. Men vinnarlåten... och Italien? jag skulle bra gärna vilja veta vad som var så bra med dom, för tydligen var det många som tyckte de. Mysko.

Regn idag, härligt! Men hoppas på sol i morrn. Har tränat med Maggis och nu slagit på en film som jag inte riktigt har ro att titta på egentligen men är det filmväder så är det. Passar på att göra lite annat under tiden.

Hoppas på ett paket i morrn, mitt första tradera köp. Var ju så mycket roligare än jag trodde! Måste sätta upp en regel för mig själv... max ett köp per månad annars kommer jag bli besatt=)
Blev alla fall två guitar hero gitarrer och två spel till för riktigt bra pris. Helt fel årstid att köpa sådant nu men som dagar som denna skulle de passa lika bra som glass en varm sommar dag. Men idag regnar det och jag ska njuta av ljudet av regn och doften så länge jag kan. För i morgon är jag säkert trött på det igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar