torsdag 26 april 2012

Har kommit igång med träningen. Det är ju ingen myt att man blir piggare. Förstår bara inte varför det ska vara så lätt att falla tillbaka på latsidan när man mår bättre! Sist när jag var som flitigast att träna var när jag och några kompisar åkte till Hedemora fler dagar i veckan. Men till slut blev det jobbigt och dyrt att sitta och åka plus att jag fick väldens längsta förkylning och hux flux var motivationen borta. Nu alla fall är jag tillbaka. Vi har fått turen att träna några zumba pass genom jobbet vilket är grymt roligt! Zumba skulle verkligen alla prova. Det är synd att det som med många andra gruppträningar är övervägande tjejer. Vad är det som gör att inte killar vågar eller "tror" att dom inte vill. De är ju skitkul med gruppträningar. Men vad vet jag, kanske coolare att stå och lyfta tyngder? De har även kommit igång med massa gruppträningar på gymmet som jag går på. Dessa pass ingår i den vanliga gymavgiften vilket är sällsynt! Annars är det ofta skitdyrt om man både vill gymma och köra pass. Har hittils provat på Mag och rygg pass och Box mix. Nästa vecka blir det lite affrodans oxå. Får se hur länge jag lyckas hålla i träningen nu då... men kommer nog gå lättare nu när allt är i Avesta.

4 kommentarer:

  1. Skönt att komma igång och träna och Zumba är superduperkul =D

    Hoppas att det går bra på jobbet, fika snart?, eller fotodate om vädret tillåter
    kramar

    SvaraRadera
  2. Hej vännen, ja men det låter toppen med kamera och gladddejt, det spikar vi någon dag nästa vecka, när kan du då? jag kan nog nästan varje dag,

    kramar

    SvaraRadera
  3. Tack vännen, vi kan ses onsdag nästa vecka
    kramar

    SvaraRadera
  4. Ohh tack, ja det gör vi, vilken tid då?
    kramar

    SvaraRadera