tisdag 20 april 2010

Metaltown...


...vill åka i år igen. Synd att man allt för ofta blir begränsad av pengar. Har egentligen inte råd att åka. Men har inte bestämt mig ännu...
Var riktigt bra förra året. Mitt första år på metaltown och garanterat inte mitt sista.
Men är väl på tiden att bestämma sig snart om det blir i år eller inte. Syster bor ju inte längre i Göteborg så hotell måste bokas snart i sådant fall.
Tåls att fundera på!
I övrigt i sommar ska jag försöka göra saker som annars inte blir av så ofta... små enkla saker. Fiska, tälta, ha pickninck på många och konstiga ställen. Bada trots att jag kan vara Sveriges bästa badkruka.
Det måste bli fint väder i sommar... regndagar kan oxå var mysiga men inte varje dag... då blir jag uppriktigt sagt ledsen.
Sonisphere festivalen är alla fall bokad. Ska bli riktigt roligt! Dom flesta kommer väl dit för att se Iron Maiden men jag är lika glad att få se Mötley Crüe . Ingen sommar utan musik!
Nu kom Daniel med en bulle. mumms:P Söta han. Både han och jag är hemma idag. Han är sjuk. Jag är oxå sjuk. Fast inte lika sjuk som han. Så jag tar på mig ansvaret för matlagning och sånt. Man måste ju pyssla om sin käreste när man kan. "Jag hoppas att du passar på att njuta för när du tillfrisknat är vi tillbaka till de vanliga älskling;)" men icke att glömma, han tvättade golvet igår när jag var på jobbet trots hans sjukdom. Är han inte sänd från himlen så säg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar