torsdag 27 januari 2011

Enduro



Hakade på Daniel till Norberg för att titta på Enduro. Eller ja fota. Träffade på en vän till honom som frågade om jag var intresserad av motorsport eller om jag bara var en vänlig flickvän. Ja varken eller, ärligt talat=) Det är kameran som lockar. Är ju bara så grymt bra träning att fota cross/Enduro. Det går fort (för det mesta) mycket färger och kan bli skitsnygga bilder om man lyckas. Men som killen sa som är grym på att fota! Det är lättare att få till bra bilder om man är intresserad. Så sant, så sant!

3 kommentarer:

  1. haha låter som mig =D, jag är också sådan och ska träna och fota på allt, haha. Detta vart ju ett coolt foto, snyggt med fart

    kramar

    SvaraRadera
  2. haha jadu säger jag bara =D
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Grymt foto! :)

    Det är svårt att fota när det går fort. Det är lika när man ska fota skateboard, det tar sin tid innan man får till den där perfekta bilden, men när man får till den är det värt allt slit.

    SvaraRadera