måndag 10 januari 2011

Sjuk och rastlös.

Känner mig piggare idag faktikt men inte helt frisk. Har blivit så otroligt rastlös nu eftersom jag har hållt mig inne hela helgen och hela dagen idag. Allt för att bli frisk men fy så tråkigt.
Julsakerna är alla fall borta nu har även börjat rensa garderoben och sånt trök. Ett tecken på min rastlöshet=)
Nu skulle jag ha haft mitt objektiv jag tänkt köpa men som var slut, mutter mutter. Får vänta ett par veckor till... hoppas jag inte gör bort mig. Svårt det där....men blir ett Nikon 50mm f/1.8 är rädd för kvaliten med tanke på priset! Men kan nog duga fint till att börja med för min del:) Sen blir det att spara till en blixt. Finns så mycket jag vill ha=D

1 kommentar:

  1. Det där är ett bra objektiv, har ju typ varenda fotograf i sin kameraväska samt att det är bra att utvecklas i, det är ju bara att uppgradera till annat sedan. Jag hade gärna haft det också, men behöver ju ej det då jag har det andra. Men det kommer du bli nöj med

    Ja det gick bra att jobba =D, Krya på dig
    kramar

    SvaraRadera